miércoles, 10 de abril de 2024

CARLOS DEZA FONTENLA, O POETA DESCOÑECIDO

 


 

Buscando por la red de redes he encontrado este poeta que posiblemente sea marinense, bueués o lerense, pero  que, desde luego, es de la península del Morrazo por lo bien que conoce sus playas y sus paisajes. Sin embargo, sobre su persona,  nada sé. Tan sólo su nombre: Carlos Deza Fontenla. Entre los poemas, me ha llegado al corazón éste que dedica a Lapamán que también es “mi playa”. Poco a poco, voy a ir publicando más poemas de un libro lleno de Galicia que se llama Cantigas da miña zanfoña. El libro está lleno de ritmos y de cantares gallegos si doña Rosalía de Castro me lo permite. Pues nada, ahí os dejo con Carlos Deza Fontenla.y su poema a la playa de Lapamán, miña praia queridiña.

1.      LAPAMÁN

 

¡Lapamán, a miña praia,

canto hai que non che vexo,

que non piso túas areas,

que non me envolve o teu cheiro!

 

A mar a frente cantando

vellas cantigas dos vellos

homes que pescan nas dornas

frechas de lúa e aceiro.

 

Silandeira a Illa do Santo

anda a escoitare os ecos

do doce cantar das fontes,

do recio cantar do vento.

 

¡Qué brancas as túas areas!

Aínda me lembro de neno

que por azucre as coidaba

que tiñan deixado os elfos!


 

 

 

A Illa de Ons ao fondo;

mais adiante o mar aberto

e sirenas sempre tocando

buzios de sonos lixeiros.

 

¡Lapamán, a miña Praia,

canto hai que non che vexo,

que non piso túas áreas,

que non me envolve o teu cheiro!

 

 

 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario